1

Наша компанія виготовляє меблі для HoReCa з 2007 року. За 9 років діяльності виконано безліч різних робіт – від економ класу до ексклюзивних виробів Luxury сегменту. Кожен проект – це робота виключно «на замовлення». Тому клієнт на виході отримує продукцію, що найбільш повно відповідає його вимогам по ергономіці, функціональності і дизайну.

2

З 2010 року виготовляємо м'які меблі. Перші дивани та крісла виготовлялися переважно для готелів. Згодом почали виготовляти м'які дивани для лаунж-барів, ресторанів, нічних клубів, і для житлових приміщень – квартир, будинків.

3

Завдяки тому, що кожне замовлення розглядається як окремий проект, можемо виготовити вироби і для нестандартних приміщень. При необхідності, можемо меблювати приміщення "під ключ". Ми беремо на себе всі питання не тільки по виготовленню, а й по доставці та збиранню меблів безпосередньо на самому об'єкті.

4

З 2014 року починаємо працювати з приватними клієнтами. Наші співробітники мають великий досвід реалізації дизайн проектів. Неодноразово розробляли меблі по візуалізації від дизайнерів інтер'єру. Для приватних замовників нерідко меблюємо квартиру або будинок всіма типами меблів. Кваліфікація співробітників, і наявність якісної виробничої бази, дозволяють досягати потрібного результату при реалізації проектів будь-якої складності.

Gabo

Fashion Interior

VRfor
ddesign
HQ
Alt

Наше виробництво оснащене всім необхідним обладнанням для виконання комплексних замовлень. Надійні верстати від європейських виробників перевірені часом, та дозволяють отримати на виході якісну продукцію. Співробітники компанії мають достатню кваліфікацію для виконання робіт будь-якої складності. Оскільки наш виробничий комплекс був спроектований для реалізації індивідуальних замовлень, наші клієнти можуть бути впевнені в тому, що отримають по-справжньому ексклюзивне рішення, що повністю відповідає їхнім практичним потребам і вимогам по дизайну.

Ми розуміємо, наскільки важливо, щоб в ресторані або готелі були меблі, що відповідають стилю і рівню даного закладу. Аналогічно, щоб приватний замовник отримав меблі, що повністю відображають його індивідуальність. Звертаючись до нас, клієнти отримують гарантовано якісний результат.

Свій столярний цех дозволяє нам виготовляти меблі з масиву дерева. Крім деревообробки, виробничі потужності Woodstock включають в себе:

  • Цех металозварювання
  • Фарбувальну камеру
  • Приміщення для різки
  • Кромкувальні верстати та обладнання для лазерного кромкування
Alt

Ми успішно співпрацюємо з дизайн-студіями, архітекторами і регіональними представниками. Наша компанія має досвід успішного виконання замовлень віддалено, але в разі необхідності, наші монтажники виїжджають на об'єкт в будь-яке місто України.

Працюємо по території всієї України, а також для країн ЄС.

Якщо ви хочете стати нашим дилером, пишіть на e-mail: sales@woodstock.org.ua

Також можете надсилати свої контакти в месенджери, зазначені нижче. Ми завжди відкриті до діалогу.

Про компанію

Облаштування конференц-залів

У багатьох закладах сфери HoReCa приділяється увага проведенню різних заходів. Це цілком логічно – проведення конференції, презентації або корпоративу дозволяє закладу за вечір отримати дохід, який можна порівняти з доходом за п'ять-шість днів роботи. Як наслідок, майже в кожному готелі існує конференц-зал. У ресторанах відповідно представлені банкетні майданчики, легко можуть бути устатковані під корпоратив, або проведення презентації. Дані приміщення вимагають детального опрацювання аналогічно основним залам для відвідувачів. Говорячи про особливості відкриття конференц-залів, слід підкреслити – їх призначення в готелях і ресторанах помітно відрізняється.

  1. Конференц-зал в готелі
    1. Особливості меблів для конференц-залу
  2. Конференц-зал в ресторані
    1. Всі види меблів в кімнатах для заходів
    2. Відмінності умеблювання банкетного і загального залу ресторану
  3. Резюме

Конференц-зал в готелі.

У більшості готелів приймається ряд рішень, що дозволяють задовольнити максимальну кількість запитів гостей. Відкриваються ресторани, конференц-зали. Зараз практично немає готелю, не обладнаного місцем проведення ділових конференцій, форумів. Проведення великої конференції приносить прибуток від проживання гостей учасників конференції, плюс, увагу профільних видань, позитивним чином впливає на імідж готелю. Успішне проведення форуму або конференції передбачає оснащення приміщення необхідним обладнанням і доступність використання у вищезазначених цілях. Найчастіше закуповуються:

  • Великі плазмові екрани
  • Устаткування синхронного перекладу
  • Проектор
  • Аудіосистеми
  • Фліпчарти

У деяких готелях допускається варіант оренди обладнання у стороннього підрядника при виникненні необхідності. Але крім самого обладнання, важливим є забезпечення відповідними меблевими позиціями. Крім стільців, які як правило, купують вже готовими, нерідко виникає необхідність установки інших видів меблів:

  • Стелажі
  • Стійка спікера
  • Столи нестандартних розмірів і габаритів

Стелажі для документів в конференц-залах використовуються вкрай рідко, переважно для заходів, тривалістю кілька днів (напр. великі бізнес форуми). Інші позиції, особливо столи нестандартних форм і розмірів, мають бути присутні завжди. Круглі, овальні, П-образні і острівні столи є найбільш часто використовуваними в конференц-залах. Габарити столів значно відрізняються від габаритів стандартних моделей – стіл, розрахований на 25-30 осіб, передбачає відповідну довжину конструкції. Тому дані вироби виготовляються переважно під замовлення. Кожен конференц-зал має індивідуальні розміри, форму, що відрізняється від інших подібних приміщень. Це підтверджує доцільність індивідуального виготовлення столу.

Особливості меблів для конференц-залу готелю

Матеріалом, що використовується для виготовлення продукції даного класу, в переважній більшості випадків є дерево. Рідше фанера + шпон. Великі конференц-зали, нерідко розташовуються в п'ятизіркових готелях, отже, передбачається використання меблів відповідного рівня. Масив дерева по закінченню відповідної обробки має необхідні візуальні характеристики, що роблять виріб таким що відповідає високому класу закладу. Найбільш часто використовуваними породами дерева для виробництва таких виробів, є:

  • Дуб
  • Черешня
  • Каліфорнійський дуб
  • Горіх
  • Вільха

Звичайно, бувають ситуації, які передбачають використання ДСП в силу особливостей дизайн проекту. У цьому випадку використовується ДСП марки Cleaf. Вироби з даного матеріалу мають потрібний представницький вигляд, плюс, відрізняються високою надійністю, довговічністю. Тому варіант використання вищезазначеного ДСП допускається.

Меблі для конференц-залів готелю виготовляється з масиву дерева, або ДСП преміум сегменту

Відносно стійки (трибуни) спікерів, потрібно зауважити: вони виготовляються з дерева, але в даному випадку, особлива увага приділяється фасадній частині. Всередині, стійка спікера повинна мати необхідні відсіки, приховані від погляду слухачів, що забезпечують якісну роботу заходу. Там часто встановлюється вищезазначене обладнання, зокрема, аудіосистеми, лазерні указки, мікрофон. Найчастіше передбачається невелика полиця для документів доповідача, ноутбука.

Конференц-зал в ресторані

У більшій частині ресторанів, за винятком маленьких кафе і пабів, крім загального приміщення, організовані площі для корпоративів, презентацій. Вони представлені в закладах різних категорій, їх нерідко можна побачити в закладах преміум класу, що розташовані в бізнес-центрах. Навіть ресторації середнього цінового сегмента мають необхідні площі для проведення днів народжень, весіль. Говорячи безпосередньо про презентації, конференції і великі корпоративи, зосередимося на преміум сегменті.

Банкетний зал в ресторані при необхідності швидко може бути переобладнано в конференц-зал

Якщо заклад обладнано кімнатою для корпоративів, вона повинна відповідати певним вимогам. По-перше, вміщати потрібну кількість гостей. Бажано, заздалегідь передбачити можливість збільшення площі кімнати. Це можна досягти, зокрема, при наявності суміжної кімнати, не відокремленої стіною і можливості при необхідності об'єднати їх. По-друге, вона повинна бути обладнана відповідним чином. І нарешті, необхідно, щоб заклад володів необхідними ресурсами для переобладнання зазначеного приміщення в кабінет для презентацій. В даному випадку, презентаційне обладнання не є необхідною умовою – його часто надають безпосередньо організатори заходу. Але технічні параметри повинні дозволяти відповідне обладнання встановити. Презентації в дорогих ресторанах проводять найчастіше, великі компанії, або компанії, що володіють необхідним бюджетом. Відповідно, вимоги до місця проведення презентацій часто висуваються досить високі.

Майданчик для заходів повинна укомплектовуватися відповідними меблями

Сьогодні в багатьох закладах, де присутня кімната для заходів, керівники приділяють чимало уваги її станом. Оскільки будь-яка урочиста подія потенційно може принести істотний дохід, деякі заклади організовують власні Event-служби. А інтер'єр самого залу найчастіше продуманий до дрібниць. Важливою частиною інтер'єру будь-якого приміщення є меблі. Що враховується, при забезпеченні даного приміщення необхідними меблями?

Всі види меблів в кімнатах для заходів.

У місці проведення банкетів повинна дотримуватися певна атмосфера, плюс, повинні стояти меблі, що відповідають основним потребам гостей. Які в даному випадку меблеві вироби допускаються? Звичайно, стільці. Дивани, масивні крісла в таких приміщеннях часто недоцільні. По-перше, вони досить громіздкі, по-друге, якщо потрібно зробити перестановку для проведення заходу іншого формату, їх габарити і вага істотно ускладнюють задачу. Стіл в певних випадках допускається один, який займає більшу частину площі. Довгий стіл, що дозволяє комфортно розмістити необхідну кількість гостей, це ідеальний варіант для даного приміщення. Правда, в більшості випадків, адміністрація ресторану приймає рішення про покупку невеликих однакових столів, що дають можливість з'єднати їх, склавши конструкцію потрібної довжини – неможливо вгадати кількість присутніх учасників майбутніх заходів, отже, довгий стіл, ймовірно, стане просто невідповідним для малої кількості гостей. Але це стосується переважно приміщень, розрахованих виключно на банкети і корпоративи. Якщо ж в ньому допускається також проведення презентацій, стіл краще замовляти один великий, плюс, повинна передбачатися можливість встановлення презентаційного обладнання.

Говорячи про великий ресторан, що має кілька секцій для різних цілей, зазначимо, що кожна секція повинна забезпечуватися меблями відповідно до її призначення. Існують загальні обмеження, властиві кожному приміщенню даного типу. Зокрема, такі приміщення не припускають наявності великогабаритних диванів і крісел. Зате, кімната для сімейних свят оформлюється потрібним для створення відчуття затишку чином. У цьому можуть допомогти різного роду комоди, декоративні тумби. Також непоганим варіантом є камін. В цілому, для таких кімнат позиціями, що переважно замовляються є:

  • Столи нестандартних габаритів
  • Стільці
  • Комоди, тумби

Відмінності меблювання банкетного і загального залу ресторану..

Інтер'єр банкетного залу дещо відрізняється від загального інтер'єру ресторану. Говорячи безпосередньо про меблювання, ви не побачите тут великих масивних диванів, барну стійку. У той же час, в головному холі, часто розташовані дивани, і м'які крісла, і навіть стільці нерідко відрізняються дизайном. Ключовою особливістю є можливість банкетного залу мати індивідуальну концепцію, що суттєво відрізняється від концепції інтер'єру решти закладу. Зокрема, коли в закладі представлено кілька банкетних майданчиків, кожний нерідко має індивідуальне назву, відрізняється інтер'єром. До речі, з цієї причини, нерідко, банкетний зал може мати меблі з масиву дерева, в той час, як решта заклад має дещо іншу концепцію.

Банкетний зал ресторану може мати концепцію, відмінну від решти закладу

В кімнатах для проведення презентацій меблі найчастіше ще сильніше відрізняється від загального стилю закладу. Звичайно, трапляються винятки з правил – цілком можливо, що який-небудь банкетний зал буде обставлений масивними диванами, всупереч загальним тенденціям. Однак, дане рішення все одно є рідкісним винятком. В цілому, в залах для святкування ювілеїв, корпоративів використовуються переважно стільці і столи нестандартних розмірів, в той час як для меблювання основного залу ресторану, також замовляються барні стійки і м'які дивани.

Резюме.

У кожному закладі, в якому представлені зали для презентацій, конференцій або корпоративів, забезпеченню їх меблями приділяється велика увага. Вищезазначені приміщення в готелях і ресторанах відрізняються між собою, нерідко маючи різне цільове призначення. Відповідно, при замовленні меблевих позицій, увага може приділятися різним деталям:

  • Дизайну
  • Матеріалу
  • Габаритам
  • Призначенню
Зв'язатися з нами