1

Наша компанія виготовляє меблі для HoReCa з 2007 року. За 9 років діяльності виконано безліч різних робіт – від економ класу до ексклюзивних виробів Luxury сегменту. Кожен проект – це робота виключно «на замовлення». Тому клієнт на виході отримує продукцію, що найбільш повно відповідає його вимогам по ергономіці, функціональності і дизайну.

2

З 2010 року виготовляємо м'які меблі. Перші дивани та крісла виготовлялися переважно для готелів. Згодом почали виготовляти м'які дивани для лаунж-барів, ресторанів, нічних клубів, і для житлових приміщень – квартир, будинків.

3

Завдяки тому, що кожне замовлення розглядається як окремий проект, можемо виготовити вироби і для нестандартних приміщень. При необхідності, можемо меблювати приміщення "під ключ". Ми беремо на себе всі питання не тільки по виготовленню, а й по доставці та збиранню меблів безпосередньо на самому об'єкті.

4

З 2014 року починаємо працювати з приватними клієнтами. Наші співробітники мають великий досвід реалізації дизайн проектів. Неодноразово розробляли меблі по візуалізації від дизайнерів інтер'єру. Для приватних замовників нерідко меблюємо квартиру або будинок всіма типами меблів. Кваліфікація співробітників, і наявність якісної виробничої бази, дозволяють досягати потрібного результату при реалізації проектів будь-якої складності.

Gabo

Fashion Interior

VRfor
ddesign
HQ
Alt

Наше виробництво оснащене всім необхідним обладнанням для виконання комплексних замовлень. Надійні верстати від європейських виробників перевірені часом, та дозволяють отримати на виході якісну продукцію. Співробітники компанії мають достатню кваліфікацію для виконання робіт будь-якої складності. Оскільки наш виробничий комплекс був спроектований для реалізації індивідуальних замовлень, наші клієнти можуть бути впевнені в тому, що отримають по-справжньому ексклюзивне рішення, що повністю відповідає їхнім практичним потребам і вимогам по дизайну.

Ми розуміємо, наскільки важливо, щоб в ресторані або готелі були меблі, що відповідають стилю і рівню даного закладу. Аналогічно, щоб приватний замовник отримав меблі, що повністю відображають його індивідуальність. Звертаючись до нас, клієнти отримують гарантовано якісний результат.

Свій столярний цех дозволяє нам виготовляти меблі з масиву дерева. Крім деревообробки, виробничі потужності Woodstock включають в себе:

  • Цех металозварювання
  • Фарбувальну камеру
  • Приміщення для різки
  • Кромкувальні верстати та обладнання для лазерного кромкування
Alt

Ми успішно співпрацюємо з дизайн-студіями, архітекторами і регіональними представниками. Наша компанія має досвід успішного виконання замовлень віддалено, але в разі необхідності, наші монтажники виїжджають на об'єкт в будь-яке місто України.

Працюємо по території всієї України, а також для країн ЄС.

Якщо ви хочете стати нашим дилером, пишіть на e-mail: sales@woodstock.org.ua

Також можете надсилати свої контакти в месенджери, зазначені нижче. Ми завжди відкриті до діалогу.

Про компанію

Стійки рецепції в HoReCa

Стійки рецепції стоять майже в усіх громадських приміщеннях. Звичайно, не завжди вони виконують однакові функції – не можна порівнювати цільове призначення стійки реєстрації гостей у великому готелі, і стійки ресепшн в офісі. Тим не менш, рецепція є досить поширеним елементом сучасного великого холу. У закладах сегменту HoReCa, стійки рецепції використовуються досить часто. Правда, існують заклади, де вони зустрічаються завжди, і де є скоріше рідкісним винятком з правил.

  1. Готелі
  2. Ресторани
  3. Нічні клуби, бари

Готелі

У готельному бізнесі без рецепції існування холу готелю просто неможливо. В даному випадку, стійка є не просто частиною холу, але найважливішим функціональним елементом. Тут відбувається реєстрація гостей, комунікація гостей з персоналом готелю. В Україні гості готелю часто призначають зустрічі безпосередньо біля стійки адміністратора, рідко використовуючи для ділових зустрічей лобі-бар. Звичайно, в готелях рецепція є особливим елементом. У ресторані це невеликий об'єкт – в готелі це велика, масивна конструкція, часто значних габаритів, що займає більшу частину холу. У невеликих готелях, біля стійки повинно знаходитися мінімум 2 співробітники, а це вже передбачає відповідні розміри.

Для готелів стійки рецепції робляться виключно під замовлення. З огляду на габарити конструкції, замовити стійку ресепшн для готелю потрібно заздалегідь, бажано на стадії ремонту, підготовки до відкриття.

Необхідність переробити цю конструкцію (зокрема, через ребрендинг) безпосередньо під час функціонування закладу, передбачає проведення робіт у чотири етапи:

  • Розробка креслення, ескізу
  • Необхідні виміри
  • Виготовлення
  • Доставка, встановлення

Потрібно врахувати особливість, відсутню при первинному замовленні стійки рецепції. Встановлення повинно проходити в неробочий час. З огляду на складність, тривалість даної роботи, бажано вибрати період, коли в готелі мінімум гостей. З огляду на сезонність готельного бізнесу, це зробити нескладно.

У стійках реєстрації гостей, можуть використовуватися найрізноманітніші матеріали. Залежно від класу готелю, найчастіше використовуються:

  • Дерево
  • Пластик
  • Акрил
  • Скло
  • Натуральний камінь

Нерідко рішенням є використання LED підсвічування по довжині стійки. Для нічного часу доби, досить ефектне рішення – підсвічування і інші подібні ефекти замовляються часто. У деяких готелях високого класу, в стійках рецепції використовується вбудований акваріум. Однак з огляду на складність конструкції, її вартість, даний варіант підійде в більшості випадків великим п'ятизірковим готелям зі світовим ім'ям.

У готелі не може бути відсутнім стійка реєстрації гостей. Рецепція в сфері HoReCa переважно використовується в об'єктах готельного бізнесу

Ресторани

Що стосується ресторанів, там стійки рецепції використовуються помітно рідше, ніж в готелях. Для ресторану рецепція швидше грає роль іміджевого атрибуту, тому в даному випадку правильніше використовувати термін «стійка вітання гостей». Говорячи про ресторанний бізнес, зауважимо, даний елемент інтер'єру зустрічається переважно в топових ресторанах преміум класу. Винятками є ситуації, коли ресторан не має свого входу, перебуваючи всередині великого будинку (готелю, бізнес-центру) – тоді звичайно, в холі біля входу в ресторан нерідко розташована рецепція з привітними хостес. Або ресторан повністю займає двоповерхову будівлю – місце вітання гостей часто може перебувати на першому поверсі при вході в приміщення.

У ресторанах стійки ресепшн використовуються значно рідше, ніж в готелях

Відносно виготовлення даного елемента, потрібно зауважити: для ресторану процес виготовлення і монтажу істотно простіше, порівняно з готелем. Причиною є істотно менші габарити виробу, відповідно, малі витрати часу на встановлення, монтаж. Для місць даного типу, стійка адміністратора робиться, переважно, з розрахунку робочого місця однієї людини (максимум, двох). При необхідності замінити даний елемент, це не складе труднощів: після закінчення виробництва, встановлення в приміщенні ресторану зазвичай займає близько 2-3 годин. Цільове призначення стійки:

  • Іміджеве – підкреслити статус закладу
  • Викликати адміністратора для вирішення будь-якого питання (напр., замовлення корпоративу)
  • Викликати таксі для гостей

Часом, біля стійки вітання гостей розташована висока тумба з відповідною періодикою, рекламними матеріалами. Часто даний елемент зустрічається у ресторану, що знаходиться всередині готелю. У ресторанах, де цільова аудиторія відвідувачів іноземці, біля даній стійки співробітник може проконсультувати приїжджих гостей, щодо режиму роботи закладу, можливості оренди залу, особливостей кухні, послуги доставки їжі.

Нічні клуби, бари

У закладах даного типу стійка рецепції використовується частіше, ніж в ресторанах. У клубах згаданий елемент часто має відчутне практичне призначення. Зрозуміти мету встановлення рецепції в нічному клубі можна, зрозумівши специфіку закладу. Якщо гості приїжджають в клуб на всю ніч, виникає необхідність зберігання верхнього одягу. Зараз в Україні все більше нічних клубів мають власний гардероб. Відповідно, стійка вітання гостей часто поєднується, або знаходиться поблизу від гардероба. Якщо гардероб в закладі не передбачений, стійка грає роль звичайного місця вітання гостей. Виготовляється виріб відповідно до концепції всього клубу. Нерідко, в серйозних нічних клубах, у виробі використовується додатковий декор, зокрема світлодіодне підсвічування, рідше м'яка оббивка. Правда, останнє стилістично вже ближче до специфічних закладів як стриптиз-бар. У стрип-барах рецепція зустрічається рідко, переважно, якщо мова йде про великий дорогий заклад в центральній частині міста.

В цілому, якщо місце, де хостес зустрічають гостей оформлено з розумом, воно візуально є невід'ємною частиною закладу. І в даному випадку, весь заклад сприймається відвідувачами цілісно. Зрозуміло, це несе великі переваги клубу, в тому числі і іміджевого характеру. В інших закладах сегменту HoReCa, стійки ресепшн практично не зустрічаються, за винятком рідкісних випадків.

Зв'язатися з нами