1

Наша компанія виготовляє меблі для HoReCa з 2007 року. За 9 років діяльності виконано безліч різних робіт – від економ класу до ексклюзивних виробів Luxury сегменту. Кожен проект – це робота виключно «на замовлення». Тому клієнт на виході отримує продукцію, що найбільш повно відповідає його вимогам по ергономіці, функціональності і дизайну.

2

З 2010 року виготовляємо м'які меблі. Перші дивани та крісла виготовлялися переважно для готелів. Згодом почали виготовляти м'які дивани для лаунж-барів, ресторанів, нічних клубів, і для житлових приміщень – квартир, будинків.

3

Завдяки тому, що кожне замовлення розглядається як окремий проект, можемо виготовити вироби і для нестандартних приміщень. При необхідності, можемо меблювати приміщення "під ключ". Ми беремо на себе всі питання не тільки по виготовленню, а й по доставці та збиранню меблів безпосередньо на самому об'єкті.

4

З 2014 року починаємо працювати з приватними клієнтами. Наші співробітники мають великий досвід реалізації дизайн проектів. Неодноразово розробляли меблі по візуалізації від дизайнерів інтер'єру. Для приватних замовників нерідко меблюємо квартиру або будинок всіма типами меблів. Кваліфікація співробітників, і наявність якісної виробничої бази, дозволяють досягати потрібного результату при реалізації проектів будь-якої складності.

Gabo

Fashion Interior

VRfor
ddesign
HQ
Alt

Наше виробництво оснащене всім необхідним обладнанням для виконання комплексних замовлень. Надійні верстати від європейських виробників перевірені часом, та дозволяють отримати на виході якісну продукцію. Співробітники компанії мають достатню кваліфікацію для виконання робіт будь-якої складності. Оскільки наш виробничий комплекс був спроектований для реалізації індивідуальних замовлень, наші клієнти можуть бути впевнені в тому, що отримають по-справжньому ексклюзивне рішення, що повністю відповідає їхнім практичним потребам і вимогам по дизайну.

Ми розуміємо, наскільки важливо, щоб в ресторані або готелі були меблі, що відповідають стилю і рівню даного закладу. Аналогічно, щоб приватний замовник отримав меблі, що повністю відображають його індивідуальність. Звертаючись до нас, клієнти отримують гарантовано якісний результат.

Свій столярний цех дозволяє нам виготовляти меблі з масиву дерева. Крім деревообробки, виробничі потужності Woodstock включають в себе:

  • Цех металозварювання
  • Фарбувальну камеру
  • Приміщення для різки
  • Кромкувальні верстати та обладнання для лазерного кромкування
Alt

Ми успішно співпрацюємо з дизайн-студіями, архітекторами і регіональними представниками. Наша компанія має досвід успішного виконання замовлень віддалено, але в разі необхідності, наші монтажники виїжджають на об'єкт в будь-яке місто України.

Працюємо по території всієї України, а також для країн ЄС.

Якщо ви хочете стати нашим дилером, пишіть на e-mail: sales@woodstock.org.ua

Також можете надсилати свої контакти в месенджери, зазначені нижче. Ми завжди відкриті до діалогу.

Про компанію

Роль стійки рецепції в готелі

У готелі стійка ресепшн є одним з головних іміджевих атрибутів. Входячи в готель, перше, що кидається в очі кожному гостю – це саме стійка реєстрації. І навіть якщо, здається, що її сприймають як само собою зрозуміле, насправді, підсвідомо, в цей момент складається перше враження про готель. Можна провести своєрідну аналогію – так само, як при першому знайомстві, звертається увага на взуття людини, тут, звертається увага на стійку ресепшн. Але окрім іміджевої ролі, стійка ресепшн ще має ще й чимале функціональне призначення. Яку практичну роль вона виконує в готелі?

По-перше, з її внутрішньої сторони можуть бути безліч полиць для рекламної продукції – каталоги, буклети з акційними пропозиціями, галузева преса для працівників. Там же може стояти і комп'ютерна техніка – сьогодні, коли бронювання номерів в готелі часто проходить в онлайн режимі через Інтернет, необхідно щоб постійно був співробітник, який зможе оперативно обробити замовлення, що надійшло. Цілком логічно, що для цього потрібен комп'ютер, що має підключення до мережі, і відповідно, його розміщення за стійкою ресепшн може допомогти робітницям готелю, оформляти бронювання в оперативному режимі. Зрозуміло, що різного роду телефони, факси платіжні термінали для оплати банківською картою та інша техніка, в даному випадку теж легко можуть розміщуватися на внутрішніх полицях з робочою боку стійки. Тому, до речі, замовляти стійку ресепшн для холу, необхідно виключно за індивідуальним проектом, у компанії, яка має досвід подібних робіт.

По-друге, стійка реєстрації є, по суті, основним місцем спілкування працівників готелю і гостей. Тут відбувається оформлення відвідувачів, остаточний розрахунок при виїзді з готелю, видача ключів, надання різного роду послуг – від виклику таксі до замовлення сніданку в номер. Більш того, якщо в готелі передбачений консьєрж-сервіс, найчастіше, гості доручення залишають саме біля стійки Front Desk. Тому, ресепшн можна сміливо назвати і центром комунікації гостей і персоналу.

Ну і нарешті, стійка адміністратора дозволяє оптимізувати роботу персоналу, в разі, якщо передбачено наявність декількох співробітників, а сама стійка досить великих габаритів. Погодьтеся, буде виглядати дивно, якщо 3-4 людини постійно переміщаються від однієї точки до іншої. У той же час, стійка приховує багато переміщень співробітників за нею, і якщо потрібно вручити відвідувачу ключ від номера, або виконати якесь його прохання, наприклад, зробити ксерокопію документа, співробітник може спокійно пройти, куди йому необхідно, не привертаючи при цьому увагу інших відвідувачів зайвими рухами.

Тому, якщо ми говоримо про те, наскільки важлива якісна, детально продумана стійка ресепшн для готелю, то потрібно пам'ятати про те, що крім найважливішою іміджевої складової, даний об'єкт виконує ще й ряд практичних завдань.

Зв'язатися з нами